مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد چرا سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نشد؟ شرایط فروش ۲ محصول سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد | اسامی خودرو‌ها و زمان تحویل جزئیات پرداخت مالیات ۱۴۰۲ در ۱۵ قسط مساوی قیمت طلا در بازار جهانی امروز چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) احتمال تغییر حقوق کارگران جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) کفن فروش: کارتخوان نداریم، کارت به کارت کنید! پلمب یک میوه‌فروشی در خیابان فرامرز عباسی مشهد فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی امشب به پایان می‌رسد واردات گوشی‌های اپل آزاد می‌شود؟ + سند (۹ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز | حباب سکه بیشتر شد (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳) واکنش مثبت بورس به یک خبر خوب | گزارش وضعیت بازار سهام (۹ خرداد ۱۴۰۳) انتظار کارگران برای اصلاح مزد ۱۴۰۳ قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار امروز (۹ خرداد ۱۴۰۳) درباره تبعیض میان شرکت‌های دانش‌بنیان | سهم ۹۱ درصدی تهرانی‌ها از حمایت‌ها رهن و اجاره در منطقه سناباد مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳) به آینده بورس امیدوار باشیم؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳) نرخ ارز نزولی خواهد شد؟ | در چه صورت منتظر موج بعدی نزول باشیم؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت‌نام جاماندگان طرح خودرو‌های داخلی، امروز جمعه (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد + لینک ثبت نام

  • کد خبر: ۱۵۷۶۴۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
ثبت‌نام جاماندگان طرح خودرو‌های داخلی، امروز جمعه (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد + لینک ثبت نام
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۱۶ فروردین سامانه یکپارچه خودرو باز شد و تا پایان امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه http://esalecar.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، امید قالیباف با اشاره به اینکه این سامانه برای چهار گروه از متقاضیان طرح یکپارچه خودرو، به مدت ۳ روز باز شد افزود: گروه اول کسانی هستند که در مهلت مقرر ۲۰ تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی را به نام سازمان حمایت افتتاح کردند، اما تاکنون برای ثبت نام مراجعه نکرده اند و بانک‌ها هم برای آن‌ها پیامک مراجعه ارسال نکرده اند که تعداد این گروه حدود ۱۰ هزار نفر هستند که می‌توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که در موعد مقرر، حساب وکالتی با همان مشخصات را افتتاح کرده اند، اما بانک‌ها اسامی آن‌ها را به سامانه اعلام نکرده اند که تعداد این گروه هم بیش از ۱۰ هزار نفراست که امکان مراجعه و ثبت نام برای آن‌ها فراهم شده است.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: گروه سوم کسانی هستند که در مهلت مقرر حساب وکالتی افتتاح کرده اند وارد سامانه هم شده اند، اما خودروی مورد نظرشان را انتخاب نکرده اند که تعداد این گرو ه هم حدود ۵ هزار نفر است که می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir, ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گفته قالیباف علاوه بر این سه گروه، در گروه چهارم افرادی هستندکه خودروهای مورد نظرشان را انتخاب کرده و ثبت نام آن‌ها کامل بوده,، اما می‌خواهند خودروی مورد نظرشان خود را تغییر دهند که این افراد نیز می‌توانند با انتخاب گزینه لغو سفارش، خودروی خود را تغییر دهند و در سه روز اعلام شده، ثبت نام خود را ویرایش کنند.

وی افزود: متقاضیان باید دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند، زیرا به طور کلی از طرح خارج می‌شوند و باید گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

سخنگوی وزارت صمت با تاکید بر اینکه مهلت سه روزه ویرایش، تمدید نخواهد شد اضافه کرد: برای ویرایش‌های یاد شده، یک روز هم کافی بوده، اما برای ایجاد آرامش و فکر و زمان بیشتر برای ورود به سامانه، مهلت ۳ روزه‌ای را برای متقاضیان که حدود ۳۰ هزار نفر هستند، در نظر گرفته ایم.

قالیباف افزود: هر خودرو، دارای قرعه کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

به گفته وی، تقریبا اواخر فروردین ۱۴۰۲, رتبه‌ها و نوبت تحویل خودروهای متقاضیان باید اعلام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->